Klantenservice

Heb je een vraag of ben je op zoek naar bepaalde informatie? Wij helpen je graag verder. Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat of je wilt graag meer weten, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Zorg ervoor dat de producten niet gebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. We kunnen jou een retourlabel toezenden. Een retour moet altijd eerst gemeld worden via de mail: team@noenshop.nl.

Ja, wij verzenden ook internationaal. De verzendkosten en levertijden variëren afhankelijk van het land.

Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op team@noenshop.nl of telefonisch via whatsapp op 06.48.49.23.68. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

Ja, we bieden de optie om je online bestellingen in onze winkel op te halen. Kies voor de optie: 'Afhalen' bij het afrekenen. Zodra jouw bestelling klaarligt, ontvang je hiervan een bevestiging via de mail met een link naar whatsapp om een afhaal afspraak in te plannen.

Bestellen & betalen

Nee, we hanteren geen minimumorderbedrag.
Er kunnen echter wel verzendkosten in rekening worden gebracht.

Meer informatie over verzendkosten vind je hier.

Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard (Visa, Mastercard, American Express).

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je van ons een e-mail.

Mocht je binnen een uur geen mail hebben ontvangen, kijk dan even in je spam-mailbox. Wanneer je daar geen mail van ons kan vinden, stuur dan even een berichtje of neem telefonisch contact met ons op. Wij kijken dan samen met jou of de bestelling goed is doorgekomen. 

Wij doen ons uiterste best om het productaanbod in realtime aan te bieden. Hierdoor kunnen wij er dus vanuit gaan dat alles wat wordt aangeboden op onze site ook daadwerkelijk op voorraad is. 

Mocht het helaas toch voorkomen dat je iets hebt besteld wat er niet blijkt te zijn, krijg je van ons team bericht hierover.

Ja, wij verkopen aan jou als consument en daarom is BTW van toepassing op jouw bestelling.

Verzending

Wij bieden gratis verzending aan voor bestellingen boven de €75 voor Nederland en België. Voor bestellingen onder de €75 hanteren we een standaardtarief van €5,95.

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen te leveren. Tijdens drukke periodes, zoals rond feestdagen, kan de levering iets langer duren.

Ja, wij verzenden ook internationaal. De verzendkosten en levertijden variëren afhankelijk van het land.

Ja, zodra jouw bestelling gereed is krijg je een e-mail met daarin de traceercode van je pakketje. Je kan je track & trace gegevens ook vinden door in te loggen op je account. Onderaan de bestelgegevens vind je je track & trace gegevens. 

Ja, we bieden de optie om je online bestellingen in onze winkel op te halen. Kies voor de optie: 'Afhalen' bij het afrekenen. Zodra jouw bestelling klaarligt, ontvang je hiervan een bevestiging via de mail met een link naar whatsapp om een afhaal afspraak in te plannen.

Ruilen of retourneren

Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Zorg ervoor dat de producten niet gebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. We kunnen jou een retourlabel toezenden. Een retour moet altijd eerst gemeld worden via de mail: team@noenshop.nl.

Wil je een artikel retour sturen? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren van jouw retourzending, deze kosten worden niet vergoed. Als het geretourneerde product beschadigd, incompleet of gebruikt blijkt te zijn, wordt deze schade in mindering gebracht op het door jou te ontvangen creditbedrag. Wij stellen je hiervan per e-mail op de hoogte.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Ons magazijn hanteert een maximum verwerkingstijd van 1 week na ontvangst van het retourproduct. Zodra het verwerkingsproces is afgerond, wordt het creditbedrag automatisch aan je teruggestort. 

Hoe ontvang ik mijn geld?
Nadat het retour correct is verwerkt zal het geld worden teruggestort op de rekening waarop de oorspronkelijke betaling is gedaan. Hiervan kan niet worden afgeweken.

Hoe snel het geld terug op jouw bank is gestort is afhankelijk van de gebruikte betaalwijze en kan tot 10 werkdagen duren. 

Ja, de allersnelste, makkelijkste en duurzaamste manier is om jouw bestelling terug te brengen in onze fysieke locatie. Neem de orderbevestiging van je bestelling mee. Je krijgt terugbetaald via de betaalwijze die je online hebt gekozen of contant.